Kunderejsen
Kunderejsen er den komplette sum af oplevelser, som kunderne gennemgår, når de interagerer med din virksomhed og brand.
En gennemtænkt kunderejse skal differentiere og positionere din virksomhed og brand, så du skaber markante konkurrencefordele. Mange kunder vurderer, husker og anbefaler i høj grad en virksomhed ud fra købsoplevelsen og virksomhedens adfærd.
Sat lidt på spidsen kan du organisere marketingindsatsen på to måder:
Start med en Kunderejse Workshop i vores Stormes Brand Studio og få et grundlag for at skabe en bedre oplevelse og mere salg.
I Stormes Brand Studio har vi monteret en stor tavle, der er delt op i 5 lodrette processer:
I hver af de 5 processer defineres både kundens trin mod et køb, kontaktpunkter og virksomheden aktiviteter, der skal bringe kunden frem til næste proces, der skubber målgruppen videre i beslutningsprocessen, og gør dem til betalende kunder.
Til sidst defineres, hvor i rejsen købsoplevelsen peaker for kunden og hvordan rejsen kan slutte positivt.
Kr. 9.750,-
Varighed: 4-6 timer
Antal: 1-5 personer
Prisen er inkl. udarbejdelse af dokumentation efter workshop.
Ekskl. moms og evt. kørsel.
På vej...
Gammel Sving 11
Skærup Skov
7100 Vejle
Cvr nr. 28953275
Tlf. +45 41 58 58 73
Gennem indsigt, kreativitet og forretningsforståelse udvikler Stormes dine budskaber i et grafisk univers, der kommunikerer dit fulde potentiale og tiltrækker kunder!